Ett test på hur fin man är?

Godmorgon på er!

Jag är ganska dålig på att blogga har jag kommit på! Haha men vilket liv jag har! Men inte mer om de, idag är det torsdag och vi ska strax på begravning. Kanske inte de roligaste men man lever ju inte förevligt!

Efter begravningen blir det en minnesstud med mat och dryck typ. Får se hur detta går, ska ju sjunga med och min röst är krasslig till lusen typ men bara att bita ihop och sjunga;)

Ikväll så ska vi till motorcrossen, avslutning så vi får se om det blir fler inlägg idag. Så min dag är spikad och klar får se om man klarar av det. Ha en fin dag nu pussokram<3





Kommentarer
Postat av: Simon

:D :D

2011-07-07 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0