Liseberg!

Lånade fastranas häst och red ut med min mamma. Hade typ kul eller jo, hästen har ju personnlighet bara som gör att hon är helt galen plus att hon lever med inre stress, lite jobbigt att rida!

När vi kom hem gjorde jag god efterrätt, kladdkaka, jordgubbar och glass. Kallar man inte de gott så vet jag inte vad ni kallar de!

Sen duschade jag och Johan kom med min efterlängtande godispåse! I love! Imorgon blir det Liseberg med några vänner, kommer bli hur kul som helst! Funderar på att ha med mig kameran men vet inte kanske lite klumpit? Vi får se.

Nu ska jag försöka hitta sängen så vi kommer upp imorgon,  haha blir nog bra hihi. Hörs imogon puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0