Lite tid över!

Hej, hemma efter en dag som kanske inte var den bästa men de slutade på Haga banan som de brukar göra på torsdagar. Alltid trevligt! Begravningen gick bra, men jag fattar inte hur man kan sakna en peson som man egentligen inte hade ett gott hjärta för men då inser man att personen i sig gjorde sin plats.

Idag var de sista träningen för denna termin på crossen, så nu börjar de inte förens vecka 32 om jag inte hade helt fel. Fotade inte så mycket heller utan blev några bilder på Victor Bard bara när han körde. Kommer väl om några dagar:) SKA FÖRSÖKA FÅ FRAM DE ANDRA OXÅ! Nöjd alle? hihi...

Nu ska jag göra mig iordning och ta de lilla lugna så man somnar ikväll;)  ha en fin kväll.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadå, då blir jag nöjd ;)

men du, han på bilden där, han är ju fan kung! :D

2011-07-08 @ 00:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0