Regn åter regn....

Tur att man gick upp och red idag, regnet kom precis när man kom hem. Kallar jag flyt;) Annars så har jag spenderat dagen framför datan och tv:in, börjar kunna när favoritpogramen är. Kallar jag lite för mycket tv kollande;)

Annars så har dagen flytit på och jag har haft jätte tråkigt! Har packat lite och fixat lite annat pyssel. Blir ju Skara imorgon och hoppas dom har internet på campingen annars går det åt skogen! Har kollat lite på KM bilderna och nu är det bara det lilla extra som ska fixas och sen så kommer dom upp här på bloggen;)

Just nu ligger Johan i sängen och jag ska strax dit jag oxå, försöka sova några timmar;) Har ju inte blivit så många dem senaste nätterna tyvärr... Så är livet godnatt på er kära vänner pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0