Vilket liv jag lever!

Hej!

Dålig uppdatering nu igen men har inte hunnit orkar blogga. Göteborgs resan gick hur bra som helst och jag vill tacka för sällskapet! Dock så var det jätte mycket folk så man stog och väntade i ca en timme till varje åkatrakton. Men hem kom vi ;)

Igår tog vi de lilla lugna, var hos min farmor en sväng och kollade på film och åt pizza. Trevligt Trevligt:) <3

Idag är det måndag och Johan började sin semester idag och vi har inte gjort ett skit typ. Mamma har haft en kompis här och hon väntar barn och är över 40 de kallar jag coolt!

Just nu skulle jag egentligen packa men orkar inte de så äter godis. Åker ju bort några dagar med husvagn. Ja galska härligt. Får se hur det går, haha vi och husvagn = ja vi har ändrat levnads standad;) 

Hörs senare kranske, pussokram<3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0