9:an avklarad!

Men sorg i hjärtat så lämnad vi alla kompisar, hoppas på en underbar sommar och en fotsatt vänskap!
Vi kommer ju aldrig glömma varandra lixom.
10 år är lixom lite svårt att sudda över, tycker jag iaf!

Men den starkaste som jag kommer komma ihåg är då Tina, viken tjej!
Gillar verkligen dig, du har verkligen väldigt mycket att prata om och allt du säger.
Flaskan mellan benen med en brytning som ingen annan klarar av den kommer jag minnas!

Men kommer även minnas Johanna, Josef och Linneá för ni är underbara!
May som kom in i våran lilla grupp den sista terminen är som att vi har varit kompisar i all evighet!
Och Josef som har hjälpt mig genom hela 8:an och 9:an med alla läxor och prov.
Kommer dö utan dig nu, kommer kännas väldigt jobbigt utan dig=/

Dave, måste bara såga de du är bäst på att spela gitarr. Är helt chockad skulle oxå vilja spela så bra!
Hoppas du blir något stort för du är begovad, och jag tackar dig en en gång för idag!

Och ni andra Johan, Viktor x2, Martin, Affe, Niklas, Gabriel, Luuk, Henrike, Nadja och om jag missar någon så tackar jag er för dessa år vissa 3 år andra 10 och andra år kan inte rabbla alla vet ju att ni har gjort klassen till den bästa!

Vila ifred 9D!





Kommentarer
Postat av: Josef

AWW vad gullig skrivit om alla! :)))

2011-06-10 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0