är inte redo än....

Hej på er!

Just nu sitter jag här och har målat naglarna ( väntar på att de ska torka ).
Idag är det tisdag iaf och var uppe ganska tidigt, trodde att jag inte skulle orka hålla ögonen uppe...
Är så extremt trött men jag gick ut och red och hade de mysigt med Kajsa.

Skrev till Johan att han skulle komma, han fick oxå en beställning på jordgubbar.
Så till frukost blev de jordgubbar och skåtte, de ni;)
Annars så har jag kollat en massa tv och fixat sportify igen men andra typ funkar inte=/
Har kollat lite bloggar och städat mitt rum oxå.

Imorgon ska jag jobba och just nu vill jag inte de känner mig inte redo än.
Men lika bra att börja, kommer jobba in den sista veckan (27) så det blir nog bra ändå!

Så nu ska jag gå och lägga mig, skönt att krypa ner i en nybäddad säng med nya lakan och allt!
Godnatt på er mina kära pussokram<3



tycker själv att jag är sötare med platt hår än lockigt? Har jag rätt eller fel?






Kommentarer
Postat av: Anonym

extremt snygg är du i platt hår:)

2011-06-15 @ 00:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0