Blåsor på stortån....

Hej!

Idag är det onsdag och gårdagen var hur bra som helst.
God mat och trevligt sällskap, mycket dans och ett underbart väder!
Kvällen blev sen men alla lever vidare;)

Sov hos min underbara faster, Anneli. Vi låg och snackade till ett och hade trevligt.
Vaknade sedan vid 9 duschade och tog de lugnt.
Mårkte då att jag har fått blåsor på fötterna, dansa i högklackat, inge bra=/

Gårdagens outfit!


Annars så tog jag och Johan en fika och sen blev det lite mat hos Pia.
Sen har vi städat eller har försökt städa mitt rum, inte en massa grejor framför dörren nu iaf.
Är rätt trött på att ha det som jag har....

Just nu sitter jag med ansiktsmask och ska strax skölja av den och sedan städa toan.
Mucket som ska göras hela tiden. Måste börja hörs senare pussokram<3




Kommentarer
Postat av: Johanna Brogård

lägg upp bilderna!!!

2011-06-08 @ 23:07:34
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0