Det är glest!

Hej på er!

Läget med er? Med mig är det bra, har ätit nybakade parisebullar och andra goda kakor hos farmor. Prästen var och hälsade på och jag har bestämt mig för vilka låtar jag ska sjunga på fabro Stures begravning. Kommer nog bli bra de också, man får se de från den ljusa sidan<3

Annars så har dagen varit bra, har jobbat på och slitit. Vissa började jobba idag och jag har redan jobbat 24 timmar nu. Känner mig stålt, hihi... Men förkylningen sitter kvar och min kropp är trött!

Var ute och red innan, slutade tidigt idag så passade på. Hade jätte kul och Kajsa var jätte trevlig att rida. Vi hoppade ett natur hinder på ca 60-70 cm och jag känner mig jätte stålt. Min häst är underbar<3 

Nu sitter jag och lyssnar på Best Thing I Never Had med Beyoncé. Låten är verkligen bra! Annars så funderar jag på om jag ska försöka hitta sängen och läsa några sidor i min bok. Kollade på tv igår och sen började jag läsa och jag slutade inte läsa förens in på småtimmarna, inte så bra när man ska upp och jobba dagen efter säger jag bara;) Så ni får ha en underbar kväll och lev livet för de gör man bara en gång!

Pussokram på er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0