Det är onsdag!

Godmorgon på er läsare!

Sängen var otroligt skön idag och vi ska inte prata om hur mina ögon bara somnade om. Tillslut kom jag upp, nu är jag typ nästan klar för avfärd till jobbet. Ska plocka ihop lite viktiga saker och sen bär de av. Hoppas på en bra da idag med, slutar ju tidigare och sen kommer Johan och hämtar mig, hihi.

Undrar om det ska regnaidag? Någon som vet? Annars kanske de blir en runda på hästen om jag orkar. Får hoppas det iaf, red ju inte igår. Ja, viken dag de var igår, seg och tråkigt på jobbet och sen när man kommer hem får vi främmat hela tiden. Men det är ju alltid trevligt.

Ett annat delemma är att jag har för länga naglar för att kunna skriva på tangentbordet få typ skriva med naglarna och massa skit. Vilka problem jag har, haha jag är för härligt.

Ha en bra och fin dag nu läsare, pussokram<3



Man blir rätt sugen ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0