Det blev senare än vad jag trodde...

Oj, varför blir klockan alltid så mycket?
För mig så rusar bara klockan för och jag hinner ingenting, känner mig helt borta.
Aja ska strax hoppa i säng, känns som att hela jag kolappsar!

Har ont i rygg, nacke, magen, och har ett kvävande hosta i halsen hela tiden=/
Detta känns hemskt om jag får säga så.
Bara för detta så ska jag berätta en underbar grej!
Imorgon är det sista dagen i skolan, består av 2 timmar och jag är hur glad
som helst äntligen ska denna tid ta slut. Kommer dock faktiskt sakna alla.
Jag som är som jag är sökte till Nässjö och många av dem andra till alleholm.

Nu är livet hår och så är det men vill man bli något så måste man satsa!
De ska jag göra!
Men innan de så ska jag ha ett underbart lov, men nu ska jag sova pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0