För senade söndagar!

Godkväll på er!

ååå söndag igen och imorgon är det måndag och en ny vecka inleds.
Om det inte blir så fint väder imorgon hade jag tänkt att jag skulle ta och fixa lite bilder.
Finns några förfrågningar om det så varför inte ;)

Ska även rida tidigt hade jag tänkt, ställa klockan och ut och rida en stund.
Kajsa behöver det, kunde knappt spänna sadelgjorden idag ett dåligt tecken!
Springa och kanske sammla upp henne i paddocken lite, får se vad som händer;)

Bode städa mitt rum imorgon oxå, lite stökigt och ostädat!
Får sen vad de blir med de...
Nu blir det Tove Styrke med High And Low ♥ ♥ ♥






Godnatt mina underbara läsare som orkar med mig pussokram<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0