Haha... Vad duktig jag är!

Hej på er!

Det har varit helg och jag är urkass på att blogga.
Vilket liv... haha men ni fick iaf bilderna från träningen ska försöka fixa dem andra bilderna.
Får se när det blir är rätt dålig på att planera m.m.

Denna helgen har dock varit helt underbart väder men denna förkylning och hostan har
gjort att det inte har varit så kul.
Men helgen slutar med ny hårfärg och ett nytt förstång att aldrig mer använda brun utan sol.
Så är det hoppas jag har lärt mig något;)

Imorgon är det tisdag och skolans sista dagar lider mot sitt slut och jag jublar!
Äntligen säger jag !
Efter skolan ska jag försöka komma ut på min häst en snabbis sen fixa mig inför
9:ornas avslutningsmiddag... Kommer bli hur trevligt som helst!

Nu ska jag sova, hörs imorgon pussokram<3



Kommentarer
Postat av: B E X

brun utan sol är sjukt bra grejer ju :D

2011-06-06 @ 22:41:58
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0