Jag är less på att vara sjuk!

Hej på er!

Jag att jag är dålig på att uppdatera men är sjuk och har typ inget att skriva om.
Är trött på att vara sjuk, hosta, feber och fräsa näsan tar verkligen kålen på mig.
Är väl bara att bita hihop och se glad ut? Inte för att jag vill utan för att jag är
tvingad!

Idag är det iaf torsdag och det är kristi himmelsfärds dag, vad nu de har för betydelse?
Jag är ledig iaf, imorgon oxå så gött.
Idag har jag mäst typ segat mig, gjorde pannkakor till familjen innan och Anneli stannande och åt.

Annars har datan och min älskade bok varit min kompis.
Orkar inte göra något annat, lat som jag är;)
Haha, men jag som är sjuk måste ju ta det lugnt;)

Nu ska jag sätta mig och ta ut dom bästa bilderna från träningarna.
Hoppas det finns några bra, hoppas det iaf hörs senare pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0