Näst, näst, näst, näst, sista dagen på jobbet!

Godmorgon på er!

Läget med er? Med mig är de helt okej, trött till tusen. Kunde inte sova igår så klockan blev mycket och många kapitel blev de i boken. Vet inte redigt vad jag ska ta mig till, haha. Har man sömn problem så har eller hur är det?

Idag är det iaf måndag och det känns som att det kommer bli en mycket fin dag, solen skiner redan nu och vi får hoppas på att den stannar ett tag! Känns som att de är evigheter sen den var framme.

Idag ska jag jobba kortis (asså 8-12)  de ska jag göra hela veckan för den delen. Blir nog bra med de, de är ju faktiskt kul. De är inte varje dag man gosar med en massa hundar, hihi.

Får se lite vad som händer efter jobbet, beror på om de är varmt eller inte. Är det varmt så städar jag mitt rum för de behövs. Sen ska jag försöka fixa ett par blogg inlägg, har lite på programet. Hoppas de kan passa er!

Nu ska jag åka, ha en fin fin dag idag mina läsare pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0