16 mars 19.25

Hej o Hå !

Jo, jag lever!
Dock sur på datorerna... cp hit och cp dit tillslut så funkar ingenting.
Jag är inte alls glad, min kära data har ju varit död i ett par dagar men nu åkte den
iväg på redigt! Får se om de kan hjälpas.

Annars så har dagen varit bra, fysikprovet var ju kanske inte som jag hade tänkt mig...
Lätt men komplicerat!
Jag övade med bandet idag oxå, dom är bara för bra.
Gick jätte bra att sjunga och jag gillar verkligen detta ! Hoppas showen blir bra bara :)

Annars så har det inte hänt så mycket ikväll, jag och Johan har varit ute och fotat lite till
bloggen, ny header pågång så fort min data har vaknat!
Haha, känns hemskt att säga så men så är de blåtta livet.

Men nu ska jag fixa lite här, en bomb har slagit ner!
Helt sjukt haha, hörs senare pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0