17 mars 21.40

Hej och hå i snö yran... Hemma efter en dag på teaten, trevligt och mysigt som vanligt:) I övermorgon så har vi premiär känns fantastiskt:) Skolan idag var den segaste dagen ever, men med ett leende på läpparna så har jag klarat av det med. Imorgon är det fredag, känns helt okej liksom denna vecka har gått fort som de andra veckorna oxå gör.... Känns hemskt..... Någon sa att det var lika många veckor kvar som hela sommarlovet är jag som längtar så efter sommaren så snöar det ikväll----- Jag är verkligen deep! Aja pappa är i Stockholm nu, kommer hem imorgon kanske lördag får se. Känns tomt, läskigt och hemskt! Vill ha alla här så jag vet att alla mår bra <3 Nu ska jag sova känner jag, orkar verkligen´inte göra något mer nu... Blir en lite låt... Godnatt puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0