2 mars 22.15

HejHej...
Dagen har varit bra, skolan har varit kul och klippningen gick jätte bra.
Känns alltid jobbigt precis efter, känns som att man har klippt av jätte mycket
men det kan bara vara några mm... Hur konstigt som helst!

Blev att umgås med Johans bröder och  mamma, trevligt värre kul hade jag iaf:)
De är väl en sak frågon om dom andra tyckte de?!

Kom hem vid 8 tiden sen dess så har jag pluggat en massa.
Har engelska prov och lite annan skit tills imorgon, värsta dagen känns det som!
Mår typ inte bra heller av att man har så extremt mycket läxor som vi har.
Plus att de bara blir mer och mer nu=/

SÅ nu ska jag ta och gå och lägga mig, trött till tusen och jag fattar inte hur jag ska orka
med mogon dagen.... hemsk!
Godnatt nu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0