23 mars 14.45

Funderar på om jag skulle fixa lite med headern men orkar inte typ...
Mitt huvud känns helt konstigt, som att de ska säga pang och sen ska de försvinna!
Fattar inte redigt hur jag ska orka gå till skolan imorgon...
Jag kommer ju dö av att bara höra ljud och ljus, vet inte vad de är med mig...
Igår satt jag och kollade på andra avenyn med neddragna rullgardiner, orkade knappt gå eller något....
Hejt sjuk...
Har skaffat Spotify oxå, haha vad har hät med mig?????
Fast för att vara anti mot de innan så tycker jag att det är skit bra:) Konstigt nog!
Men tröttnar väl snart igen, som jag gjorde på Fb, haha...



Jag är uttråkad så nu ska jag kolla andra avenyn ha de finars <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0