3 mars 21.50

Vilken kväll, hunnit med med massa känns det som...
Glasögonen bara älskar jag och mitt hår ät mjukt och fint igen, haha.
Kan nästan alla glosorna utan 14 st haha och vi har engelska prov imorgon jag
känner mig extremt lyckad! Hoppas detta går bra bara, plugga lite innan ;)

Just nu väntar jag på att mina naglar ska torka, tar tid känns det som.
Imorgon är det fredag igen och ja herre gud vad veckan har gått snabbt
helt sjukt, känns jätte jobbig...

Aja skönt med helg men skulle vilja vara hemma och bara ta det lugnt men nej!
Blir 70 års kalas och mycket annat, plugg mm.....
JAG VERKLIGEN HATAR SKOLAN!

Nu ska jag sova pussokram ...
<3



I have



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0