4 mars 15.00

Hej hå i stugen!

Dagen har varit bra, dock så har delar av den varit sjuka.
Iaf, skoltröjan har kommit och vi är förs med att ha det på skolan ganska kul:)
Kommer bilder sen:)

Sen hade vi prov och där fick man fel prov, våran lärare som vi har i engelska
börjar bli lite glömsk eller vad jag ska säga, kanske inte glömsk utan gammal;)

Blev fika senare för alla som var med i Lucia tåget den 13 december förra året.
Massa gott blandannat godis, frallor, ballerina och saft vilka gottegrisar vi är ;)

Sen har det inte hänt så mycket, tagit de lugnt och så fick vi reda på att vi har 4 prov nästa vecka.
Jag älskar verkligen inte skolan! Se denna helg är typ en plugg helg fast
jag som skulle göra så mycket annat!
Plus att vi har en inlämning, biologi läxa, historia uppsatts och massa massa mer!

Så nu vet jag vad jag har att göra denna helg och vecka, hästen kan jag ju typ bara glömma=/
Aja pussokram<3




Kommentarer
Postat av: Johanna - Vinn en header

Var med och tävla om en header! :D

2011-03-04 @ 17:28:31
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Johanna - Vinn en header

Var med och tävla om en header! :D

2011-03-04 @ 17:32:17
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0