9 mars 20.35

Bara för att datan är 1 år 56 dagar så går den sönder!
Fattar ni hur arg jag är eller? Det är vekligen hemskt att vara utan data.
Fast har ju Johans nu, hoppas bara datan kan fixas innan helgen...

Så nu känns allt jätte jobbigt, vet inte varför...
Kommit till en svacka i mitt liv igen, snackade med en person idag och just nu
längtar jag tillbaka till de vi hade, vänskap på hög nivå ♥♥♥

Annars så har jag haft utvecklingssamtal idag och ja allt var ju bra som vanligt och lixom
ett möte med min handledare i onödan känns det som... Haha vi snackade om vad jag skulle gå
i typ 15 min, ganska coolt. Han var nöjd med mitt val iaf och hoppades att jag skulle få
de sista 3 åren till några roliga år iaf. Jag hoppas att det kommer bli de ♥♥♥

SKa strax gå och lägga mig tror jag, har typ inte sovit någonting de senaste nätterna och jag
känner de överallt.... Plus att det har kommit en massa snö nu, inte alls kul!!!!
Men nu blir det sängen, godnatt pussokram<3



jag vill sprida lite värme även att det är kallt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0