Blir bara så trött på vissa människor!

Hej hoppsan på er som har tid att läsa!
Äntligen helg nu, skönt de! Längtat sjukt mycket!
Skolan har varit helt okej idag, har inte hänt så mycket utan bara slappat.

Efter skolan kom Johan och hämtade mig, blev lite godis och lite överaskningar:)
Tack och hi och hå!
Har nyss ätit mat, som jag och Johan har fixat. Duktiga va?
Jag tycker vi är jätte duktiga! Hihi!

Får se vad som händer ikväll, kommer nog lite bilder och andra överaskningar!
Blir nog bra:) Ni får något att läsa iaf:)
Bara för att min bror ska tävla imorgon så lägger jag upp klippet igen, blir verkligen taggad!
Ska börja köra till hösten!!!!!



Nu ska jag försöka plocka undan lite saker på mitt rum, hörs senare, ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0