Livet är hårdare än hårdast!

Livet leker på, just nu sitter jag och har h-timma.
Har allmänt tråkigt och är sugen på äventyr, åka och shoppa är efterlängtat!
Det blir det oxå, ska till Jönköping på lördag.
Blir även Vrigstadmarknad måste komma på vad jag ska klä ut mig till
på spexfotot på måndag... Några förslag?

Nu ska jag fixa klart mina arbeten som ska vara inlämnat idag,
blä på skiten, hoppas på bra betyg!
Annars väntar skogen på mig, väldigt vädig väldigt snart!

Nu ska jag fortsätta min dag, pussokram<3




Kommentarer
Postat av: alle ;)

Låna oscars crosskläder och va crossförare på kortet? ;)

2011-05-24 @ 21:05:01
Postat av: Johanna Brogård

kyckling! :D :D

2011-05-27 @ 23:49:18
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0