Tiden bara rinner iväg...

Godmorgon läsare, släkt och vänner!
Idag är det torsdag och vilken dag, np i matte och kemi prov som skogen väntar
på mig. Hoppas det går bra iaf:) Önskar det iaf!

Annars händer det inte så mycket, ska försöka göra klart mitt arbete i historia.
Vill dock åka och ta kort på oskar när han kör!Men men man får undan be sig för skolan nu!
Inte många veckor kvar nu och det känns skönt, skolan har gjort att jag
verkligen inte orkar mer.

Annars så har jag en fråga som jag ofta får. Tänkte berätta lite om den nu.
Frågan är iaf " Du stressar och du stressar hela tiden men du får inget gjort. Vad gör du med din tid?" Har igentligen många svar men men allt funkar inte att säga här.
Men jag kan säga så här, jag är med Johan varje dag, jag börjar alltid med mina
arbeten och så försent och det leder att jag dröjer ut dom ( för länge ) ...

Jag gör så mycket annat så jag har inget perspektiv på när jag ska börja plugga så
de gör jag ofta dagen innan, hemskt!!!!!!!!
Datan är ett stort hot! Tar mycket av min tid och tillslut så bara orkar jag inte med
skolarbet.

Jag är blond och de har folk märkt förlänge sedan men jag är brun för jag känner mig säker i de!
Skulle jag inte ha min vän Josef skulle mina betyg vara i båtten totalt så tack för att du orkar med mig!

Nu ska jag till skolan pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0