Vet fotfarande inte vad jag vill...

Dagen har varit bra, ridturen på Kajsa var bra, regnet öste ner och
livet kändes så värdelöst, men nu är jag på fötter igen.
Kvällen skulle spenderats framför religonsboken men nej kollade på I am nuber four ist.
Bra film, läskig men fin... Nu så försvan min min kraft att vara strak.

Vet inte redigt vad jag ska skriva, känner att allt som händer nu gör mig ledesn
och svag. Känner att styrkan inte finns där, att den har försvunnit, JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!
Känns som att jag har gått in i väggen igen, känns hemskt, vill inte!

Nu ska jag lägga mig i min säng, bilderna från träningen i torsdag på crossbana
kommer någon gång, när jag känner för att ta mig tid och göra ett bra jobb!
Nu ska jag sova pussokram<3




Nu är livet så mycket mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0