Lov och åter lov, ge mig lov igen!

Oj vilket lov man har haft, även att man har varit sjuk så har man gjort roliga saker. Roligaste var nog i fredags när vi köpte våran häst transport, en sådan lättnad kan jag säga. Och idag förstårs tack Oliwia för ridturen och fikat, måste vi verkligen göra om snart! :D

Man kan säga att detta lov har varit i stallet för det är där jag har lagt mest tid. Ridit och transport tränat Kajsa och haft härligt väder får man säga. Är faktiskt rätt lycklig med min häst!♥



Idag har även jag och Johan 2 år, ja 2 år tillsammans asså ja jag älskar dig och det lär jag göra i en evighet ♥



Men detta har även den sista dagen på detta lov och imorgon bär det av till skolan igen. Blir nog kul, eller vi får hoppas på det! Skulle ju gärna haft en vecka till helt klart!!!!!



Ska sitta här och lyssna på Jonathan Johanssons nya album Klagomuren en stund får se när jag kan sova men hoppas på snart, lär vara rätt trött imorgon annars=/
Fixa lite bilder med har ju tid nu....

Ha en jätte fin dag imorgon och önskar mig lycka till! PUSS PÅ ER!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0