När man åker av men kommer upp igen!

Dagen började med avundsjuka men slutade med att jag är både ledig imorgon och på fredag. SÅ ja men lättnad så känner jag att jag är på banan igen!

När alla kompisar här hemma har studiedag så går jag i skolan som idag, men imorgon är jag ledig för att vi har studiedag. På fredag är vi lediga från både matten och hantverken så tidig helg här:)

Annars rullar allt på som vanligt, skolan och allt runt om lixom bara rullar på! Kajsa är rakad och helt galen, min galna lilla häst är för underbar♥ Ni ska bara vara med på våra små härliga äventyr tillsammans ute i skogen♥ Skrattar ni inte innan så lär ni göra det efter ;)

Ska försöka hitta något gott i skåpen och sen städa lite på mitt rum, ska försöka fixa lite bilder på rummet imorgon :) Vad tycker ni om det??? :) Jag tycker att det låter som en bra grej♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0