Ormar på toan nu igen=/

Då hade ännu en helg gått, tänk vad tiden går fort. Idag är det farsdag iaf och det firade vi hor min mormor och morfar i Ramkvilla med släkten. Har även hunnit städa mitt rum och laddat ipoden med ny musik så nu börjar vi en ny vecka med ny bra musik!!!!

Imorgon är det måndag då och det blir skola och utvecklingssamtal får se hur det går, går nog lika bra som dom andra utvecklingssamtalen man varit på dom senaste åren....

Nu tänkte jag att jag skulle hoppa i säng och sova lite, så man orkar gå upp i morgon lite vettigt. Hoppas jag inte drömmer om ormar på toan igen... Haha gick inte upp förens min mamma gjorde det, var så rädd =/  Ormar är nog det hemskaste jag vet =(

Hoppas ni får en bra natt och en morgon dag Puss!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0