Torsdag till Söndag, och idag är det måndag!

Började min helg i torsdag och sovde över hos Johan till fredagen för att sedan åka till Jönköping på fredagen. Vi var ju lediga som var efter längtat! ♥ Var med kompisar och bara tog det lugnt donkan och sen bussen hem.♥ Vänta på Johan och hem till oss och slappa lite och äta trodde jag... komma hem då allt var i kaos... ringa polisen och andra nödvändiga samtal. Asså fredagen började inte bra=/ 

Inte mer med det, vi åt och jag bytte om och Johan skjutsade mig till Sävsjö. Där jag var med sköna och härliga kompisar både gamla och nya hela kvällen! Dansade och hade sjukt kul :D Tack för kvällen asså! ♥

Lördagen sov jag länge eller inte så men det hände inte så mycket... var ute hos min häst och gjorde stallet och myste med min fina häst♥ Fikade och mamma gjorde julgodis och annat gott gott!♥

Söndagen lovade jag mig själv att jag inte skulle sova så länge men vad gör jag? Jo jag sover extremt länge och får stress göra iordning mig för att sen iväg till Ramkvilla och äta julbord med våra tyska vänner♥ Trevligt var det iaf:) sådär god mat är inte för julbordet på andra ställen än min mammas mat hihi ;) ♥

Kvällen slutade med hästhoppning och andra klipp från Stockholms internationella horse show    ♥ Fixade mina naglar och snackade med mina vänner runt om i världen alltid så kul :) ♥

Idag är det måndag och jag är extremt trött och somnade nästan på historian ( Hemskt) =/ Får se vad som händer när jag kommer hem, rida en sväng kanske? Och plugga lite? VI får se:)♥

Vad ska ni göra ikväll??? ♥



Önskar att jag också kunde få vara så lycklig!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0