Vi var barn då en gång...


Vi var barn då en gång i tiden, vi lekte på skolgården och viste inget annat än att vi skulle bli prinsessor och riddare som vi idag har förstått att vi inte kommer bli. Idag har vi valt vad vi vill göra resten av våra liv, för mig är det fortfarande oklart.

Idag är det nog jobbigast, folk vill att jag inte ska ta allt på så blodigt allvar men jag vill så mycket men jag kan inte göra bättre än såhär. Jag vill ha bra betyg, jag vill att alla ska förstå hur viktigt allt kan vara ibland för mig... ja allt kan bli lite för viktigt så jag glömmer allt runt om kring mig...

Men jag kan bara försöka passa in och vara mig själv, hjälpa mina vänner och ge andra chanser som inte jag kanske kan få igen. Jag är för snäll och ställer för höga krav på mig själv....

Jag lever, men kanske inte imorgon man kan aldrig veta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0