Vad jag än gör så hostar jag bara mer....

Jag vill kunna sova men har man man hostan som gör att man nästan spyr så känns det jätte bra! Inte! Vill bli frisk nu orkar inte hosta eller snyta mig mer... Så har slutat hålla för munnen när jag hostar för jag orkar verkligen inte bry mig längre för vad jag än tar för host medicin så hostar jag igenom den och ja det hjälper inte vad jag än gör...

Som ni förstår så är jag jätte trött på de här och de gör att detta lov är skit! Får se om något annat kan göra denna vecka bra? Mamma är ju hemma torsdag och fredag så hoppas vi hittar på något :) Även Pappa ju!
Nu ska jag försöka sova igen? Om det går eller om jag ska hosta sönder min hals=/  Blodsmaken är hemsk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0