16 år och kär och galen!!!!!!!

Äntligen kan man få säga att man är 16 år, som ni kanske förstår så fyller jag år idag och det har vi firat med fastarar och farmor och farfar. Mycket trevligt och kul, tack för presenterna! :) <3

Annars så har dagen varit bra, nu sitter jag i min one piece och bara tar det lugnt sova snart om jag inte har helt fel. Kunde behöva några timmar sömn verkligen men orkar inte att gå och lägga mig i tid så här sitter jag!

Tänkte att jag fotar vad jag har fått imorgon och ska vi har modell pass i nagelsalongen imorgon och det blir nog kul. Jenny min underbara faster har ställt upp! Blir nog kul:)

Men jag är 16 år och kär och galen! Puss på er!



Älskar dig min Johan Erik Mallander <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0