Mörkret utanför mitt fönster!

Ljuset har inte nått mitt förnster än men jag är vaken och lyssnar på Maria Menas nya album är som förälskad i det! Så kan det vara, måndag idag och helgen har varit bra:) Varit på crossbanan och fotat KM:et. Det gick bra och fick nog ganska många bilder, när jag kollade till hur många bilder jag hade var det typ 963 st så jag borde ju hitta någon bra:)

Annars så har det inte hänt så hemskt mycket, är inflyttad och klar på mitt rum nu och ska bara fixa lite till sen får ni lite bilder. Ni kommer bli chokade! Det är vitt överallt! Sova ensam är lite hemskt faktiskt!

Nu ska jag fixa de sista sen blir det tåget till skolan. Hoppas på en bra dag kram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0