När kvällarna blir långa!


Det är fredag och det är helg, skolan idag har varit bra. Matteprovet som jag trodde skulle vara svårt gick väldigt bra faktiskt! En del och sen börjar vi på nytt!

Annars så har vi sammarbetat med frisörerna som vi gjorde för 2 veckor sen, sminkade min vän Nadja då och nu idag fixade hon mitt hår. Lite skrämmande att jag har så långt hår, asså man blir chockad när man har plattat håret och ser hur långt de var. Tack Nadja för idag, hade jättekul :)

Ikväll så har jag flyttat in på mitt rum, fixat och donat! Sängen är inne och lite andra saker så hoppars jag kan sova nu bara hihi. Blev bio ikväll oxå, har ju inte sett "Jag saknar dig" än men nu har jag de och nja hemsk innebörd och så man allt känns lite för tillgjort. Men annars var den helt okej! :)

Låtarna från filmen har jag på munnen och en som är för bra är denna:



Nu blir det sängen imorgon blir det Haga banan och cross på schemat sen fixar vi klart rummet på eftermiddagen. Jo dagen går nog den också Godnatt mina kära vänner Puss<3




Långa texter ger ljus framtid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0