Nu när jag har tid!

Hej, läget är bra här och livet leker som de alltid gör! Är glad ochlycklig och imorgon blir det Jönköping med vännerna. Blir nog kul :) Kolla på skor kanske? Annars så vet jag inte vad jag ska kolla efter, men något hittar man ju alltd:)

Annars så har helgen varit jätte bra och ja jag har börjat leva igen. Nu är det bara skolan som gör att jag inte orkar, så tråkig på ett sätt men men så är det kanske? Kajsa och jag var ute och tog en tur på ridbanan idag hoppade lite och hade kul. Ibland kan små grejor göra så stor skillnad, nu blir det duschen och en engelska läxa. Ååå jag bara orkar inte alla läxor!!!!!!!!!

Ha en fin kväll kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0