Sjuk som vanligt!

Istället för att sitta här så skulle jag göra historia läxan, istället för historia läxan så skulle jag suttit på min häst. Istället för att gå ut till min häst så kollade jag film. Asså vad är det med mig???? Sitter med feber och cp hosta och lyssnar på Tove Styrke♥ Sova snart kanske? Nja eller jag vet inte är ju lite halvt vimsig nu för tiden. Asså de här känns inte bra, undrar om jag blir sjukare till lovet hoppas inte det!!!!

Vill hitta på så mycket men vet inte om det blir av =/ Skulle vara rätt gött o åka iväg på någon varm semester eller få en ny telefon som t.ex. Iphone 4s! Jo tack kom till mamma!!!! Nu ska jag fixa mig inför natten, lite bilder med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0