När livet lever vidare!

Långa dagar, långa nätter, många timmar, många minuter och en drös med sekunder. Funderar på olika saker som jag inte borde göra, men kan inte sluta de går lixom inte. Jag är fast i tanken på dig! Dagarna bara rullar på och jag sitter här. Har pluggat historia, har prov imorgon och de kommer gå bra känner jag på mig:)
Ni kan ju önska mig lycka till.

Gräva en grop i maken och försvinna kan jag säga att jag vill, slippa leva med skiten jag inte vill leva med. Leva med kärleken och vänner och nära kära och Min Johan<3

Ett lov skulle inte sitta fel men ändå inte, lov är de farligaste jag vet i egentligen. Blir ut tråkad på skiten och kryper under täket. Men nu kör vi lite till!

Ska starx krypa ner i sängen och känna mig glad för att jag har er, min älskling och mina vänner <3



Behöver dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0