dag, natt, minut, sekund?

Lång ledigt, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag.
Hej!
Jag är så glad, fått spendera flera dagar, flera minuter och flera sekunder med min älskling, Patrik♥ Trevliga kvällar även att jag somnar tidigt;) Men ändå mysiga nätter jämte dig♥ Roliga runder till Jönköping med donka mat och roliga skratt!♥ Ja, du gör verkligen mitt liv till något extra!♥
JAG ÄLSKAR DIG♥
Fredagen med Kajsa hos vetrinären gick bra, lastning och väntning och efter några sprutor med lungnande så fick Helen fixa klart hennes tänder. Bilresan hem gick bra och jag hann till och med duscha innan jag åkte till Patrik. Fick även en annan inte så rolig dom, vi måste banta ner henne ca 100 kg. De gör man inte så lätt, så nu går hon med munnkorg och på minder mat än tidigare. Får hoppas det blir bättre nu. Vill ju komma någon vart i denna lilla värld!♥
Men min fina häst är så fantastiskt och underbar och tillsammans klarar vi att hoppa 90 cm. Känner mig väldigt stolt, vi börjar se dörren bortom allt dåligt. Patrik tog även en liten ridtur i söndags, vi skrattar lika mycket varje gång;) Men du vågar iaf och de är huvudsaken:D♥
Helgen har även stått för kalas, god mat och nagelfixning och härligt folk. Minnesvärt♥
Nu ska jag krypa ner i min säng och försöka få min mage i balans, lär inte gå så lätt =/ Godnatt PUss♥
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0