FREDAG!

Hej och hå här i det blåååsiga vädret!
Sitter just nu hos Patrik, vi har varit på Bil Elmia idag och sedan A6. Köpt present till min lillebror som fyller år snart. Ätit på Dragon och drukit caffe latte med min älskling.
Händer inte så mycket annars, det regnar ute så vi sitter inne nu och har det mysigt dock så klagar han på att jag har för benig röv, så sitta i hans knä är ju alltid en överraskning;)
Imorgon är det lördag och vi ska hem till mig, tror jag iaf;) Inget bestämt är redigt.
Annars så har lovet både börjat bra och kommer sluta bra med, är med min älskling och då är allt bra.
Nu ska min plutt till älskling spela gitarr för mig hörs Puss! ♥
image description
Älskar dig mer än något annat♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0