Hallå där kött och blåbär :D

tjenare hejsan! :D
Jag älskar min Caroline mer än något annat! <3 Hon är bara min:D finns ingen som du, du och jag för evigt älskling :) <3<3<3 // Din lilla älskling
Idag har vi sovit väldigt länge och knappt velat gå upp ur sängen, vi åt nog inte frukost förens klockan var 12. Inatt så satt Caroline och skrev lite på en låt och även ett brev till mig undertiden jag låg och sov, sen när hon skulle sova så fanns det ingen plats till henne och hon försökte väcka mig men det gick inte och jag hade visst sagt stick i sömnen men det minns jag inte så hon hade varit så gullig och lagt sig på golvet och sovit så jag fick hela hennes lilla säng själv. :P får la se om jag får igen lite och får sova på golvet inatt men tror inte det :)
Senare idag har vi kollat på filmen One day men jag somnade mitt i så jag vet inte om den var så jätte bra, men igår kväll såg vi filmen The sitter den var helt okej lite halv rolig sådär :)
nu blir det att plocka iordning lite i hennes jätte stökiga rum hah:)
Visste ni att fanta är nytigare än coca-cola? ;)
eller
Visste ni att Norge är nordens sörsta leverantör av kameler? ;)

Kommentarer
Postat av: Rebeccar♥

Va fin du var på dom bilderna Caroline ! ♥

Kram

2012-04-10 @ 22:59:18
URL: http://jensettme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0