Brunett eller blondin?

Hej och God eftermiddag!:)
Dagen har rullat på, näsan har runnit, hostat och haft ont i magen. Asså dagen har inte varit den bästa men jag lever. Det är tisdag och vi har haft Nina våran hår lärare i några timmar, gjorde olika frysyrer och dyligt. Gick ganska bra även att jag mår som jag gör. Pratade även med Nina om mitt hår, fick lite råd om vad jag ska göra med de och sen får vi se hur det blir ska testa ikväll. Haha!
Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer, orkar inte stallet men Kajsa skulle behöva ut och springa lite dock så är det så dåligt väder plus att det regnar så känner mig inte alls sugen på att gå ut=/ Men vi får se vad som händer, ska börja lite med maten och nu, hörs ikväll Puss!♥
Brunett / Blondin ? rösta på min fb!



Brunett och långt hår? ;)
Eller
Blondin igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0