Fredag!!

Godmorgon kära läsare:)
Sitter just nu i skolan och fixar inför vårat tal i nationella, ska skriva om min relation till min häst. Kommer nog gå bra:) Har även engelska redovisning om USA idag med. Vi får se hur det går, dragit ut på det lite typ=/
Annars så händer det inte allt för ,mycket ska hem och ut och rida sen. Kommer nog en ny header med om jag har tid och ork att sitta och fixa;) Blir nog kul;) Var ute och fottade igår och bilderna blev jätte coola:) Blir även Revy ikväll i SÄvsjö med familjen och farmor. Lyckad kväll:)
Får inte träffa min älskling till ängel lika mycket som jag brukar så ganska tråkigt och lessamt:/ Men vi klarar det! :)
Älskar dig älskling♥
Ha en bra helg på er Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0