Nageltrender hösten 2012

Godkväll läsare, dagen har varit bra. Lagat en tand, städat och plockat i mina kläder. Varit ute och ridit i 1,5 timmar, med faster min. Alltid kul och trevligt med sällskap!
 
Har ätit mat med familjen och spenderat tid i duschen och nu målar jag naglarna vita. Vi får se om det torkar innan jag går och lägger mig.
 
Vita naglar på både tåna och händerna är super hett nu till hösten. Satsa på det eller mintgröna! Om du vill förlänga sommaren för ett tag.
 
 
Men för den som vill ha utmaningar och har tid att sitta och göra sina naglar kan kolla in, kaviarmanikyr. Du har pärlor på naglarna och det är de absolut de hetaste just nu och i höst.
 
Caviar manicure från Ciaté i färgen "rainbow".
 
En trend jag kommer haka på nu i höst, gör det du med:)
 
// Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur funkar det ser ju ut som strössel, men riktigt coolt!!!!

Svar: Kolla in denna videon på denna hemsida så får du en förklaring :) http://chic.se/ciate-caviar-manicure-kaviarmanikyr/
Caroline

2012-08-22 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0