12.12.12

Idag är det 2012.12.12 inte varje dag och gud vad häfftigt. Dagen består av att träffa en gammal vän och fixa hennes naglar på skolan. Får se hur det går, det går nog bra! Lär ju komma hem med sena tåget och sen ska jag fixa min fasters ena nagel som det har blivit en luftbubbla i, får se om den sitter bättre efter att hon har varit hos mig:) Detta är min dag och ja vi hoppas att den blir en bra, har haft väldigt dåliga dagar de senaste. Därför har ni bara fått modebilder och klipp från olika butiks kjedjor. Hoppas ni är glada för det! :) 
 

 
Kan säga att jag inte är så glad som jag ser ut att vara just nu, mår verkligen inte bra...Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0