God Jul och God fortsättning! :)

Hej mina vänner!♥
 
Vi tog en blogg paus för att orka fira jul, så här i efter hand säger jag God Jul! Hoppas eran julafton varit bra och att ni får en fortsatt bra ledighet! :) Min jul har varit lite annorlunda men jag tycker nog att den blev super bra ändå:) Julafton spenderades här hemma med god mat och trevligt sällskap. Paketspelet och massa julgodis. Juldagen Var vi hos min mormor och morfar och firade jul, kul att träffa alla kusiner och äta god mat. Paketspeler var något som var välldigt intressant också här. Haha... Vad kul man kan ha :)
 
Idag är det annandag Jul och jag håller på att fixa mig ska till stan för att shoppa på rean och kolla vad som finns. sugen på ett par nya skor vi får se vad som kommer med hem, hihi... Ha en super bra och ta tillvara på ledigheten! Många kramar från mig♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0