Hatar tåg på vintren....

Efter en natt då snön bara vräkte ner vaknar man med 20 cm snö överallt. Chock nummer uno, men vad häfftigt. Dock jobbigt, han som sköter våran väg plogar aldrig våran väg och gör han det så är det jätte dåligt plogat. Vi kom iaf ut på stora vägen med mycket satts och gasande. Alltid lika spänninde;)
 
Väl i Sävsjö så får man vänta i en så där 35 min på tåget. Tåget var försenat pga att någon spärr och singnal hade stoppat dem och de hade fått byta spår på den för att den hade kommit in på fel spår. Vilket problem va? Det var kallt iaf och ja lite tröttsamt. Tåget kom och blev bara 15 min försenad men jag var ju inte ensam.
 
Hade lite svenska på morgonen och sen hämtade jag mina gelé grejer så jag kan göra gelé naglar hemma nu som om någon är sugen så är det bara att höra av sig :) Tog bussen till stationen och sen tåget hem till Sävsjö, dock 45 min senare än tänkt. Tåget fick ingen ström och sen fick den inte köra och sen helt plötsligt byter vi spår. Ja annorlunda dag!
 
Men har gjort en dams naglar, varit ute och gått men hästen, satt på nya broddar på henne också. Frusit ihjäl och duschat i skollhätt vatten. Lagat mat med för den delen. Nu ska jag hitta min make up bok och plugga lite. Hörs imorgon Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0