Ibland bara flyger det!

Jag är jag, du är du, jag är inte som du! Mitt budord för dagen, känner mig verkligen vilse i mig själv. Det är nog därför jag inte bloggar så mycket, för att har allt för mycket att tänka på, funderar på så mycket men inget blir av. Imorgon (tisdag) är det jag som tar tag i mitt liv och gör det jag ska! Skolan kommer nu i första hand måste göra klart det jag ligger efter med. Det är inte så mycket men har prov på torsdag och nästa vecka har vi en inlämning som kan göra att betyget höjs en aning. Som person siktar jag efter ett A (=MVG) för att bevisa att jag verkligen kan och vill. Inte en lätt mach men jag vågar ta mig ann den och göra något bra av det! Blir det inte A så kanske det blir ett B (=VG+). Jag vill så mycket och nu ska ingen stoppa mig! Jag älskar mitt liv på alla sätt men det går alltid att förbättra! Med kärlek för mig så drar jag mig till sömns och plugga lite Make up för att sedan avsluta med några sidor i min bok, ha en bra kväll kram♥
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0