Ideerna är enorma!

Dagen har bestått av shopping på rean, Ikea besök, äta god mat med familjen, se på hookey tillsammans med världens finaste pojkvän och sedan kalas! Jo vilken dag, den har ju varit hur bra som hellst, har nu jätte ont i mina ben bara... hoppas det hjälper med att sova lite?! ;)
 
Imorgon är det torsdag och jag ska greja på rummet, ändra om och få lite grejor på platts och hoppas inte mörkret tar över innan vi är klara för att visa er mitt rum. Så det innebär även att städa rummet.... åååå det är så tråkigt förlåt men tycker inte om det. Mycket roligare att städa hos andra än hos sig själv ;)
 
Hinna med stallet ska vi också göra, Kajsa ska ut på en tur i snön. Det behöver hon hihi! Ska försöka vara lite aktiv här på bloggen också, det är ju alltid kul. Ska ändra om lite och lägga till lite extra kategorier här i bloggen som ni kommer märka efter årsskiftet. Hoppas ni kommer gilla det, för det gör jag redan, har en massa bra ideer som vi har att jobba med!:)
 
 
 
Nu ska jag hitta sängen, ha en bra dag imorgon Puss!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0