Snurrar du så snurrar jag....

Orkar inte sitta och redigera bilder nu ikväll för att ni ska få se mina kläder idag. Så ni lär nog kanske få det imorgon, om jag orkar de får vi se. Dagen har annars varit bra, skolan rullade på, var ute i stallet innan och var och tränade i paddocken. Gick faktiskt bra, dock så snöade de så in i... helt sjukt!

Imorgon är det torsdag och de betyder skola och nästan 4 timmar hantverk, ja de blir nog en bra dag de med får vi hoppas. Blir teater efter skolan och sen hem och packa lite. Äventyr till helgen;) Blir nog kul;)

annars så händer det inte allt för mycket utan ska ringa Patrik och sen sova♥. Håller på att bli sjuk känns det som =/ aja sådant får man tåla. Hörs imorgon Puss!



min kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0